2011. április 2., szombat

munka

Ma seggbe rugandó vagyok:P Lusta és pffff... Éppen államvizsga olvasmányt "olvasok", és "írok". Érted... idézőjelben...:P
Igazából mindig is szerettem a határidőket... nagyon. Főleg a határidő előtti intenzív néhány órát, az aktív munkaidőt:))
Anno domini, első éves, Erikával élős időmben is ez volt, és klassz volt, mert kiegészítettük egymást. Mindketten leültünk tanulni, és amikor valaki nagyon intenzíven "tanult", a másik beszólt neki :)) és ez atom volt, mert mindig számon voltam kérve, és ugyanakkor bátorítva, és inspirálva is voltam.
Most is kellene ide mellém valaki, aki néha elköhögi magát, ha nagyon belemélyülnék a "tanulásba", és aki mellettem szintén valami értelmessel foglalkozna:P
Szomorú, de külső motiváció kell, mert amíg nincs határidő előtti 'szorul a hurok, ég a gyertya', én nagyon lazán elbalettezem az időmet... Na de hátha most erőt veszek magamon, és miután itt meggyóntam a világnak, végre változtatok is valamit:P
Kívánj sok sikert:P:D

Nincsenek megjegyzések: