2011. április 2., szombat

bekategorizálva

A blogspot új kategóriába csoportosította a blogocskám az alapján, hogy kik olvassák, és milyen témákban írok:) és tetszik ahová került :D pötyögtettem a "következő blog" alkalmazást, és gyáááá, nagyon cuki és jófej emberek blogjai között kaptam helyet:D Mondjuk a "2 pulikutya tulajdonosa vagyok" kezdetű bemutatkozó szöveget író nő nem értem hogy keveredett oda, de nem is ez a lényeg :P
fúúúú, máj szag van a szobámban:P ablakot nyitok:P:))Na nem éppen:))
van egy lány, aki ilyen csajos dolgokról ír, és van egy aki Istenről (olyan pretty nőiesen:P)és egy pasi aki mind kritizálja azokat a dolgokat amikkel szembesül és megkérdőjelez mindent (magyarán van neki szeme, és használja, ami ma már egyre ritkább:P), és van egy rákos valaki aki arról ír, hogy hogyan éli meg a chemo-kat és mikkel bátorítja Isten, na és ezek közé a blogok közé lettem bepottyantva:D

Nincsenek megjegyzések: