2011. február 20., vasárnap

majd idén :D

Holnaptól új félév, új órarend, "új" tanárok, ha lehet ilyenről beszélni, a régi új tanárok:D Nagyon lelkesit az új órarendem, de a tárgyak sokkal inkább. Azt hiszem, ez az én félévem lesz :)
Ennek örömére, hogy ilyen kirónak tűnik ez a félév, én az első hetet egy az egyben lelógom:P Két nap a team-el Bácsban, most utoljára közösségvezetőként utána négy nap vezető képző konferencia, sok sok angollal, és még több vagány emberrel :)
Várom, hogy beinduljon a kicsi egyetemi élet újra:) órára járás, buli, szabadidős programok hada, sok sok ember, sok sok móka és kacagás:)
Máris tudom, hogy az eddigi team-re szánt időm helyett mit fogok csinálni :P:D Állitólag megyünk Barnival táncolni:) Betársul Rozi és Levi, és talán Tami és Örs is, igy még nagyobb buli lenne az egész :) Na kiváncsi vagyok, hogy mi lesz belőle:) Főleg, hogy már két emberrel is terveztem az elmúlt években a hires tánci táncit, aztán egyikből sem lett semmi. (Jó, igazából miattam... pirulós pofa...) Ja és idén végre valahára diáknapozni is fogunk álltitólag :) Már áll össze a csapat:) Két és fél éve vágyom már erre, remélem idén ez is gazdagitani fogja azt a listát, amire azok a dolgok kerülnek majd fel, amiket valami ok miatt elbénáztam vagy kihagytam az előző két évben:)

Nincsenek megjegyzések: