2010. február 5., péntek

takarék lángon

A holnapi vizsgámra való tanulás közepette, vagy már a feladás határában elolvastam a barátaim blog bejegyzéseit. Ha eddig azt hittem, hogy nekem a legrosszabb, hogy még itt vagyok a most már nem is annyira kincsesnek tartott városban a holnapi utolsó vizsgám miatt, most már tuti biztos vagyok benne... nagyon kaka nekem:P Mindenkinek vége...sikeresen vagy sikertelenül, de vége. Nincs már sok szufla bennem, kimerültnek érzem magam. A mai vizsga után hazaérve 3 órán át élveztem ágyam megtartó melegségét, és így is alig tudtam kikényszeríteni magam a tankönyv javára.
Szükségem lenne egy meleg ölelésre, egy felüdítő sétára, ami alatt nem arra kell gondolnom hogy hazaérve tanulnom kell, egy magány mentes napra...
Alig várom, hogy elteljen az elkövetkező 24 óra, amikor is már útban leszek haza:D De addig még egy szóbeli, amire sehogy sem tudom összeszedni magam...

1 megjegyzés:

duhweed írta...

igen, már én is itthon vagyok :P de ne búsulj, nemsoká neked is jó lesz! :)