2010. november 5., péntek

megoldja Ő

Elsősorban nekem van szükségem ezekre a biztató szavakra, és mintha ma reggel, amikor olvastam ezeket azt éreztem, hogy spéci nekem íródtak:

Azt mondod: Ez lehetetlen! Isten azt mondja: Ami lehetetlen az embereknek, az Istennek lehetséges
Azt mondod: Teljesen kimerültem! Ő azt mondja: akik az Úrban bíznak, erejük megújul
Azt mondod: Engem senki nem szeret! Ő azt mondja: Örök szeretettel szeretlek téged.
Azt mondod: Nem bírom tovább! Ő azt mondja: Elég neked az én kegyelmem.
Azt mondod: Nem tudom mit tegyek! Ő azt mondja: egyengetni fogom ösvényeidet.
Azt mondod: Képtelen vagyok rá! Ő azt mondja: Mindenre van erőm a Jézusban, aki megerősít engem.
Azt mondod: Nem éri meg! Ő azt mondja: a maga idejében aratunk majd, ha meg nem lankadunk
Azt mondod: Nem tudok megbocsátani magamnak! Ő azt mondja: Isten megbocsátott nektek a Krisztusban.
Azt mondod: Alig tudok megélni. Ő azt mondja: Isten be fogja tölteni minden szükségeteket.
Azt mondod: Félek. Ő azt mondja: nem a félelemnek lelkét adta nekünk az Isten, hanem az erő, a szeretet és a józanság lelkét.
Azt mondod: Ezzel nem tudok megbirkózni. Ő azt mondja: Vesd az Úrra terhedet, és Ő gondot visel rád.
Azt mondod: én nem vagyok elég okos. Ő azt mondja: ha nincs valakinek bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől.
Azt mondod: egyedül vagyok. Ő azt mondja: Nem maradok el tőled, el nem hagylak téged.

Nincsenek megjegyzések: