2013. december 2., hétfő

volt egy férfi...

Volt egy férfi.  Azaz inkább legényke. Én magam sem voltam nő, inkább leányka. Szeretett, legalábbis azt hitte. Aztán mire ő nem hitte, hittem én, hogy szeretem. 
Volt egy férfi. Nem is ismert, nem is ismertem.  Azt hittem szeretem.
Volt egy férfi. Szeretett. Talán én is szerettem, vagy legalább sajnáltam, de azt biztosan. De a sajnálatom nem volt elég, hogy boldogok legyünk együtt.
Volt egy férfi. Vonzónak tartott. Én is őt. Eddig tartott  a story.
Volt egy férfi. Őrülten akart. Azt mondta hiányzok, aztán eltűnt. 
Volt egy férfi. Szeretett. Egyre inkább szeretett. Mindenem neki adtam, aztán már nem akartam többé a szerelmét. Ő tovább szeretett.
Volt egy férfi. Szeretett. Örökre szeretni akart. Én nem akartam, nem Ő volt az.
Volt egy férfi. Azt hittem szeretem. Csendesen vége lett.
Volt egy férfi. Azt hittem szeretem. Azt hittem szeretni fog. Sokáig vártam, hogy szeressen. Nem szeretett. 
Volt egy férfi. Sokat kapott. Jelentéktelen volt. 
Volt egy férfi. Szeretett? Szerettem? Megmentett. Azt mondta vár. Megijedtünk. Elmenekültünk. 
Volt egy férfi. Szeretett. Nem mondta. Aztán egyszercsak elmondta. Nem-et mondtam. Nem Ő volt. 
Volt egy férfi. Érdekeltem. Nem mondta. Aztán egyszercsak ő is elmondta. Nem-et mondtam. Nem Ő volt. 
Van egy férfi. Szeretem. Tudom, hogy szeretem. Érzem, hogy szeretem. Döntöm, hogy szeretem.



Nincsenek megjegyzések: