2013. október 19., szombat

Igazi

Tegnap a kis Szerelmemmel beszélve, rájöttem... nem írtam még arról, hogy mennyire jó nekem Vele, hogy mennyire szeretem Őt és hogy általa mennyire szeret az Isten.
Arról bezzeg zengtem ódákat, hogy milyen jó lenne majd megtalálni az életünk párját, milyen jó is lenne, ha rám találna végre a szerelem, és hogy mit is jelenthet az igazival felismerni egymást... és amikor megtörténik velem a dolog... mégsem írok róla, így egy az egyben.

Hittem, nem hittem. Vártam, készültem, láttattam magam, nyitott próbáltam lenni. Aztán már nem akartam. Már csak passzívan, adott pontokon belekeseredetten, máskor boldogan és az egyedülállóságom maximálisan megélve és kihasználva éltem a mindennapjaim. Egy dolgom volt: magam miatt, jó nő lenni, jól érezni magam a bőrömben, tenni azt amire elhívott Isten.

És egyszercsak megismertem... visszanőtt szemöldökkel, félig zsíros hajjal, friss manikür nélkül, lázadó hangulatomban. És máris nem lázadtam... az első két mondatunk után, végérvényesen megjegyeztem. Azt hiszem ezt lehet érezni... lehet érezni, ha összedobban valami két ember között. Nem kimondva, de utólag úgyis egyértelmű lesz: már az első pillanatok sorsfordítók voltak mindkét félben. 
Egy átbeszélgetett nap után, meg ki lehet mondani: akarjuk ezt az embert ismerni! Akarjuk Őt...
Szinte egy év után meg pláne...
Akarod, mert nem teljes nélküle egy perc sem, mert minden jó dolog csak félig az, ha Ő nem lehet a részese, minden rossz dolog, csak félig az, ha Ő ott van. 
Akarod, mert érted és ért, mert egymás mondatait be tudjátok fejezni. 
Akarod, mert Ő az az ember akire a tested, lelked rá tudod, akarod és mered bízni. 
Akarod, mert ugyanaz a cél amely fele néztek külön külön is, együtt meg könnyebb haladni az úton és Isten kezében eszköz lenni.
Akarod, mert erősebb vagy Vele, és mert jobb emberré tesz.
Akarod, mert sír benned a vágy, hogy boldoggá akarod tenni Őt.
Akarod minden sejtjét átörökíteni a jövő nemzedék számára. 
Akarod, mert a fél emberséged egésszé vált Mellette, Benne, és már nem fél vagy... egészek vagytok együtt.

1 megjegyzés:

Berni írta...

És én ezt itt kell megtudjam?:P:P
Olyan nagyon szupi olvasni, amit írsz! Úgy, de úgy örülök!!!
Ittam minden szavadat:D!!! na jó, tovább nem ragozom:D:P