2011. december 2., péntek

mosogatógép

Ma jót kacagtam magamon... tunyulok:P:))
Mióta itt vagyok valahol magamban időnként háborgok, hogy mi a kőért nem lehet egy poharat magad után elmosogatni, miért kell mindent mosogatógépbe tenni? Ittlétem első reggelije után elmostam magam után a műzlis bögrét és a kanalat, mert, hogy mi abban a nagy was ist das, és feltettem az edényszárítóra, és egy fél perc múlva valamki bevarázsolta a mosogatógépbe. Ergo az óta, nem is próbálkozok. Bár baromság, mert a javát, a dzsuvát úgy is le kell vakarni a kagylóba, akkor a laza részét miért nem lehet elintézni ott? Amúgy is gamat munkát végez egy nehezebb esetben a gép... plusz sok vízet és áramot fogyaszt... akkor minek?
Summa summárum, soha nem lesz mosogatógépem... na de a lényeg:P
Ma az utolsó tiszta műzlis bögrét "elhasználtam" és Jasmin még aludt, ergo amikor felkel, neki is kell enni valamiből, de tiszta nincs. Na most mi legyen? Nézem a mosogatógépet. Megállapítás: még nincs tele, nem tudom elindítani. Végignéztem mindent: nincs tiszta bögre sehol... na most mi legyen?
Aztán kicsit későre, leesett a 25 banis, h kézzel el lehet mosni:)) szépen eltörölöm, beteszem a szekrénybe és kész:P
Jaaaaaaaaaaaaaj:)) Kezdődnek a bajok:P

1 megjegyzés:

AlbertCsani írta...

S észre vette-e hogy tíz perce még te ettél belőle? :D