2011. október 17., hétfő

röpke helyzetjelentés

Minden egyes internetes bejelentkezős izé kikészít ma:P 66 biztonsági kérdést, meg mindena bú-bánatot feltesz, hogy biztosra menjen, hogy én vagyok, mindez, mert hirtelen több ezer kilóméter távolságból írok már. Megérkeztem az elközvetkező egy évem új lakhelyére, Crewe-ba.
Oh nagyon csodás minden. Bár még a híres angol feeling nem igazán ért el, szeretem itt. A család csodi. A nő ennivaló, a gyerek cukorka, a ház édi, a szobám csajos és pretty, a hangulat feszélyezetlen.
Egyetlen bajom van... folyton éhes vagyok, és ízetlen a kaja. Eszek, és mégsem érzek semmit. Sem ízben, sem tartalmában. Borzasztóóóó, sőt még annál is rosszabb. Azt hiszem most értem azokat a megjegyzéseket, hogy semminek nincs íze külföldön. Áve magyar konyha:D
Majd írok az itteni életemről, csak most még minden olyan friss. Egy napja vagyok itt. De amint az agyam, a két órás időeltolódás, és a programom, tennivalóim is helyre állnak írok.

2 megjegyzés:

marica írta...

hát mit csinálsz te olyan messze? ;;)

Kriszt(in)a írta...

tapasztalok, dolgozok,tanulok, és egy év múlva bölcsen és okosan megyek haza :D