2011. június 5., vasárnap

karfiol update

Már egy ideje latolgatott tervem kivitelezésre került tegnap. Majonézes karfiolt csináltam. A nagy megvalósítás már akkor jól indult, amikor a konyhában, a szomszédember az illatát dicsérte, és vázolta: már bánja, hogy gombát vett és nem karfiolt, pedig ő is gondolt a dologra. What a pitty:P Közben megkérdezte, hogy fokhagymát is teszek bele, mert az ő nagyija azt is szokott. Hát én szemlesütve megvallom, soha nem ettem ilyen kombinációban... De ezt nem ecseteltem, rövid "nem" volt a válaszom. Bár én aztán tényleg mindenben szeretem a foghagymát, töménytelen mennyiségben:P
Anita szobatársam messziről húzta a orrát, és meg is jegyezte: mi van, újabban átmentem vegába? Azért csak nem hagyhattam ennyiben a dolgot, megkóstoltattam vele... és minő meglepetés... ízlett neki:P De ő is egyből azzal jött, hogy foghagymát nem teszek bele, kérdezteti a barátja?:))
na mondom jól van akkor... NEM!
Mára, azért mégsem bírta ki virtuóz gasztronauta énem, hogy ne próbáljam ki a dolgot, így megupdateltem egy cikk fokhagymával a maradékot, aztán vissza a hűtőbe (nyugiiiii, mindent dobozban zárolok:P), hogy érjenek össze az ízek.
Anyuciiiiiii... ez így brutál jó:D

Nincsenek megjegyzések: