2011. március 14., hétfő

hangtalan

Ha felhívnál telefonon, ne ijedj meg, aki felveszi az nem egy férfi... én vagyok, a négy napja elment hangommal. Nagyon vicces. Négy napja olyan hangom van, hogy kell kacagjak saját magamon is amikor megszólalok:P Nem, hogy mások....:))
Három napig csináltam a dolgom, koordináltam a H.A.T képzőn, tehát szóba sem jött, hogy esetleg éppen kíméljem, így napról napra vadabb is lett. Ennek örömére, ma úgy döntöttem, bepótlom ezt, pihentetni fogom. Eleve jól kezdődött a tegnap este: jött a mail, hogy elmarad a mai egy szem órám az egyetemen. Olééééé! Így minden féle fejfájás nélkül, éjszakába nyúlóan skype-tam a holland "pasimmal" :D Mert ugye megtehetem, ha már reggel nem kell kelnem. Hi hi hi ;))
Közbe Timcsó lövi át a jobbnál jobb fotókat a konfiról, ami két hete volt:D Hát az a konferencia... Nem tudom még meddig fogok abból élni, de szerintem az marad a 2011es év legnagyobb eseménye számomra:D











2 megjegyzés:

Ágica írta...

miilyen holland pasi?:D

Kriszt(in)a írta...

lásd 3. és 5. fotón :P

Összehaverkodtunk a konfin, s most meg nagyokat szoktunk dumálgatni. Jó kis arc a gyerek:D