2011. január 4., kedd

meglepetés

Volt valaha olyan idő amikor fontosak és menők voltak az apró figyelmességek? Nem tudom, de nekem már nagyon rég nem volt benne részem. És hiányzik azt hiszem. Talán, mert én figyelek ezekre a dolgokra. Nem elvárásom ez, csak néha jól esik ha rám is figyelnek.
Egy sms, "csak mert rád gondoltam", egy alma vagy bármi más csak mert "ezt neked hoztam", egy messengeren átküldött dal, mert "tudom, hogy szereted ezt a dalt". Legyen ez egy kihívás számodra, aki olvasod ezt, a holnapi/mai napra. Félreértés ne essék, nem engem kell meglepni, nem nekem kell kedveskedned, hanem valakivel/valakikkel a körülötted élők közül:D
A nagy dolgok sokszor az aprókon múlnak...
(Naiv kérés lenne, ha azt kérném, hogy megjegyzés gyanánt írd le, hogy mit tettél, és milyen reakciót váltott ki a másik emberben a gesztus?!)

2 megjegyzés:

Ágica írta...

Egyáltalán nem nagy kérés:) valamelyik nap mutattak nekem egy dalt, és annyira elvarázsolt, hogy nagy örömömben több embernek is megmutattam...ahm, a reakciók általában az enyémhez hasonlóak voltak, bár lehet, a rendkívül kritikus szemléletű -bár egyébként kedvenc- tanárnőmnek nem kellett volna:P:)) De azért azt hiszem, neki is tetszett kicsit...ha másért nem is, a gesztusért ugye ;) És akkor, ha már ennyit írtam róla, íme :) http://www.youtube.com/watch?v=Kk5itF5YHvw

Kriszt(in)a írta...

Oh ez naaaaagyon szééééép :D Köszi :D