2011. január 7., péntek

"kortárs kolléga"

Ma az államvizsgámhoz olvastam az irodalmat. Sok száz oldalnyi van, veszem sorra a könyveket, tanulmányokat, randomra, annak függvényében, hogy melyik tetszik jobban a címe alapján:P
Ma egy bizonyos Tomka Miklós vallásszociológiáját olvastam. Jaj nagyon tetszett a pasi szóhasználata, meglátása. Egyből levágtam, "kortárs" szerzővel állok szemben. Mikor már teljes extázis állapotában olvastam a teljesen érthető és élvezhető irományát, eldöntöttem, írok neki, vagy elmegyek akár magyarországra is meghallgatni.
Rá is kerestem neten, először a fotójára. Egy idősödő, az arcáról már jól kivehetően humorral megáldott bácsika. Szimpi. Mehet tovább az akció:D
Cikket kerestem róla, és ki is fogtam a legfrissebbet... december végén meghalt...
Hm... Kaptam egy hanganyagot is tőle, oh nagyon édiiii volt a bácsi:D
Ennyit a nagy plátói tiszteletemről és rajongásomról egy szociológus iránt...

1 megjegyzés:

AlbertCsani írta...

Te ha ez velem történt vóna meg akkor nem csodálkoznák, de így...