2010. június 24., csütörtök

szinte vége

Egyre kiürülő bentlakás, megcsupaszított szobafal, üresen álló ágyak, dobozok, összecsomagolt táskák, búcsúzó tekintetek, még rettegő arcok a tanulóban, lelkileg kifáradt emberek, hirtelen véget ért év, aminek a lezárása olyan gyorsan eljött...
Olyan távolinak érzem a szombat délutánt, amikor az idei nyári szesszióm utolsó vizsgájáról kijövök. Rettegek a vizsgától, és mindentől. Ebben a szesszióban nagyon híján álltam motivációval, lelkesedéssel, és amire mégis felkészültem... hát nem feltétlenül egy nagy élmény ez az utóbbi három hét.
És nem, nem az fáj vagy az zavar, hogy a jegyeim nem verik a csillagos eget (bár idén sincs vágott vizsgám), hanem az, hogy még egyetemen is van olyan, hogy pikkelés (mert szerintem ez most az), amit a kapott osztályzat statuál szépen, szemmel láthatóan.
Vajon én akarom ezt most megmagyarázni és elhárítani a saját felelősségem?
Úgy gondolom, tisztában vagyok azzal, hogy miben vagyok én a ludas, és nem is akarok magyarázkodni, vagy másra kenni az én hibám. Felnőtt vagyok, tisztában vagyok a hibáimmal, azokkal a dolgokkal, amikkel rossz fát teszek a tűzre, a gyengeségeimmel, amiken nem akarok és nem vagyok eléggé eltökélt, hogy változtassak, mert annál léhább vagyok, mert a lustaságom és a kényelmességem nagy úr...
Változtatni akarok, mert az által tudnak a dolgok is megváltozni körülöttem. De ha olyan könnyen mennének ezek a dolgok... grrr... tudati szinten annyiszor elhatározok egy csomó mindent, amikor meg csinálni kell.... vagy összejön:)... vagy nem:(
Ezt a szessziót már kár siratni, attól nem lesz jobb, de új elhatározásokkal indulok neki a nyárnak, Istenben:D
Kicsit félek... na jó na... kicsit talán jobban:P A gyergyóba töltendő időre tutira a nagy tanulni való stóccal és laptoppal megyek, a baj csak az, hogy tudom, hogy mekkora lesz a kísértés, hogy csak "majd" vegyem elő...
No, de rajtam áll. A nyár soha nem egy könnyű időszak. Pörgés, nagy élet, nincs melletted a közösség s az emberkék akik seggbe rugódnak, ha éppen szükséged van rá. Hát kell idén nyárra bőven áradó "Jöjj Szentlélek":D

Nincsenek megjegyzések: