2010. június 17., csütörtök

csajokkal

Fárasztó a szesszió, elég híján állok motivációval, nincs kedvem és lelki erőm a lelkem istápolni, nem akarok most ezekre gondolni. Emberi kapcsoltok terén kicsit kivontam magam a forgalomból. De a csajokkal több, mint fantasztikusak a napjaink, na és a szomszédasszony:P:)) jaj a kicsi dráááááágaaaaaa, úgy a szívünkhöz nőtt, már teljes érvényű szobatárs ő is:D Egész nap folyik a hülyeség, eszünk nagyokat és szeretjük egymást. (Ildikó, Judit, Kincső szomszédasszonyunk és én) Nélkülük most nem is tudom mi lenne... (Köszi Uram, hogy pont őket adtad nekem, hogy legyen akiket szeressek, hogy szeretgessenek:D)
Még masszázst is kaptam ma este Judittól:D és Ildikóval eltévedtünk:)) és a szomszédasszony ekcémáját gyógyítjuk, s reggel együtt kávézunk, amolyan igazi hosszúúúúú kávét, sok sok tejjel:P:))
Mutatok pár képet, egy hete készültek, mert rájöttünk, nincsenek szoba fotóink:P
Nem várom kicsit sem, hogy költözzünk haza. Na jó na, az is jó lesz, egy hónap Gyergyó, s lagzi, s tábor with God :D nagy főzéssel, s nagy élet reméljük közösen a csajokkal Libán citybe:D




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jaj de jooo>:D<-es ebbol nagyon sooook:) Emlekszel amikor elso nap vartuk a sorunkat a bentlakas elott?Neha ugy tunik, hogy ezer eve volt,neha meg ugy,hogy most es csodalkozok,hogy hogy elrepult ez az ev:)(hogy kihisztiztem magam elso nap:D:D:D)Azt hittem, hogy orulni fogok,hogy jon a nyar,de valahogy a napi 200(jottem,hogy mondjak/kerdezzek valamit:D)beugras utan,nagyon rossz lesz,hogy 3 honapig nem szomszedolhatok:( de majd remelem messengeren tartunk konferenica megbeszeleseket:D es kacagunk nagyokat amikor Ildi beindul:)))) Ugy szeretek a szomszedassznyotok lenniiiii:) <3!