2010. május 11., kedd

fogkrém gondok

Mindjárt indulok az In memoriam Laci-ra. Ritkán izgulok újabban. Mióta a színpad az életem és amióta állapotbeli kötelességemből is kifolyólag folyton emberek elé kell kiálljak, beszéljek, egyre kevésbé. Nem sokan hinnék el, ha a szüleim, testvéreim, óvó és tanítónőim elmesélnék, hogy én még hetedikesként nem tudtam egy verset vagy éneket elejétől végig, megszakítás, elcsuklott hang vagy sírás nélkül előadni... pedig itt kezdődött a pályafutásom.
Most éppen kapar a torkom, izgulok a szólóm miatt. Mi van ha hamarabb belépek, és szegény fuvolás csaj beijed... mi van ha későn lépek be, és hatásszünet lesz?:P
Na, ok, nem lesz baj. Hát tudom, gyakoroltam, ott a kotta előttem:D Hát nem? Hát de:P
Közben két napja rájöttem életem beárnyékoló, egyik halandó gondjára:P Rossz fogkrémet vettem.
Köztudott dolog, hogy egy tubus elhasznált fogkrém után ajánlatos fogkrém márkát cserélni, hogy a szájban levő bacik ne szokjanak hozzá, és ne tudjanak olyan vígan szaporodni.
A végét járó Colgate-em egy tubus Blend a med váltotta volna, mint az mindig is szokott lenni, de most nem... Az Auchen-ben sétálva a fogkrém sorok között eldöntöttem, ezúttal Aquafresh lesz a nyerő. Vettem is egyből egy nagy kiszereléssel, csak, hogy nem írta a nevét a szívembe:P Valahogy nem olyan az íze, amilyet már megszoktam. Édesebb mentolos, mint a Colgate vagy a Blend a med, és erre jön rá az, hogy nem is habzik annyira. Oh tragédiák tragédiája:P:)) Amíg ez a fogkrémem van, felcsapok dőzsölős üzemmódba, hogy szájüregem és drága fogaim újra hazai krémben tisztulhassanak nap, mint nap,minél hamarabb:D

1 megjegyzés:

duhweed írta...

nehéz életed van, te leány :))