2010. április 20., kedd

Rá bízva

Utolsó bejegyzésem óta várom a pillanatot, amikor úgy érzem, újra írnom kell. Csomó minden feljött bennem, és eldöntöttem, ezt megírom, aztán elfelejtettem, mert mégsem volt annyira számottevő dolog.
És teltek a napok, bennem a nagy zavar tovább fajulva... Nem tudtam megfogalmazni magamban, csak emésztettem magam. Istennel sem tudtam leülni, féltem a tekintetétől, vagy attól, hogy most szólni fog, hogy újra fel fog hozni bennem valamit...
És igen, ezt tette... azt mondta, hogy "lazulj be, nem kell görcsölni mindenért, nem kell mindent annyira kimérve csinálni, mint ahogyan azt teszed. Merj már a szerelmemben fürdeni és Rám hagyatkozni egészen".
Csak ezért írok, mert talán Neked is, kedves blog olvasóm van egy csomó maszlag az életedben, amivel nem tudsz mit kezdeni, amiből azt hiszed, nincs kiút, nem látod a végét, az okát, a miértjét...
Nyugiiii: Van Valaki, akinek megvan minden egyes apró lépéseddel a terve, merd egy kicsit is elhinni Neki, hogy ez úgy oks ahogy van :D mert a szeretete sok mindent megenged az életedben:D

Nincsenek megjegyzések: