2010. április 30., péntek

peda

Szembe kell nézzek a tetteimmel, a felelőtlenségemmel. Ezzel a bejegyzéssel készítem a lelkem a dologra.
Egész évben a peda óráink pénteken voltak, amikre én nem tudtam járni. Mindig volt valami ami sokkal fontosabb volt, mint ez a szecska tantárgy,ami persze amúgy fontos lenne, csak na...
Lényeg a lényeg, az amúgy hihetetlen édes és jó fej tanárnő egyszer látott eddig órán. Nem tartottam meg a mikro órám sem a múlt heti Csíkszeredai Új Reményes szolgálat miatt, mostanra meg nem készültem, mert egyszerűen nem volt rá fizikai erőm tegnap haza érve, tehát ma sem tartom meg az órát, és erre csak az jön rá, hogy a kurzust elaludtam és csak szemináriumra megyek be.
Egy biztos: pattogni okom nincs, ma a tanárnő előtt kuss a nevem. Teljesen fer lenne, ha nem engedne vizsgázni sem.
A cica rúgja meg a minden félév elején hozott nagy elhatározásokat, hogy na most aztán milyen kis ügyes leszek, és minden órára eljárok majd,...bla bla bla...
Végül is nem tudom mit tehette volna sokkal másként. Tényleg fizikai képtelenség volt nekem idén arra az órára bejárni. Az egyetlen dolog ami miatt sajnálom az egészet az a tanárnő személye, aki előtt most "pofám bőre gyere le".
Oh jaaaaaj, mi lesz ezzel a tárgyal?!

Május 10-én kiegészítve: a tanárnő kb ezzel fogadott: "Hát mondtam, hogy nem kötelező órára járni. Neked mikor lenne jó? Tartsd meg valamikor az órádat, hogy legyen meg a jegyednek az a része. Vizsgát sem akarok. Kolokviumban lesz egy óra, beszélgetünk egyet, s arra kaptok egy jegyet. Elküldöm addig a ppt-et.":D

Nincsenek megjegyzések: